CEIP Pare Jofré El Puig

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...

divendres, 2 de maig del 2008

SETMANA CULTURAL








Tallers, teatre, jocs, cinema, Granja Escola, Volta a Peu, visita a la Fira del Llibre... Tres dies intensíssims, esgotadors! Però de segur que han valgut la pena. Ací teniu algunes imatges.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

A la setmana Cultural ens ho passarem molt bè encara que va ser esgotadora perquè ferem moltes coses.Ferem textos ,teatres jocs y moltes coses més. Tambè anarem a la Fira del Llibre. ens ho passarem molt bè !

Anònim ha dit...

Va ser una setmana molt esgotadora pero a la fi va valdre la pena.Vam fer textos argumentatius,teatres jocs,i,fins i tot també anarem a la Fira del Llibre!Allí ens ho passarem molt bé comprant llibres tant com escoltant els contes.

Anònim ha dit...

En la semana cultural me lo he pasado muy bien. La mona estaba muy rica.

Anònim ha dit...

En la Semana Cultural hicimos muchas actividades. El lunes tuvimos que hacer la camiseta que el diseño elegido era un caracol con las tres erres. El martes fuimos a la Feria del Libro en Valencia y como había mucha gente usamos las camisetas para reconocernos que eramos del colegio
PARE JOFRE. El miércoles fuimos a correr detrás de un policía hasta el polideportivo. Era la Volta a Peu. Nos dieron helados congelados y agua. En la tarde los fuimos a abajo y cada curso tenia tres o cuatro grupos era un juego en el que teníamos que tirar un dado y hacer una prueba. Lo pasamos muy bien.

Anònim ha dit...

Aquell dia ho vam pasar molt bé i espere que se combertisca en un joc profesional.