CEIP Pare Jofré El Puig

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...

dissabte, 2 de març del 2013

UNA VETLADA DE CINE!

Una vintena de pares, mares i mestres ens aplegàrem divendres a la nit per vore la peli  Ser y tener i, després xerrar una estona. Va ser una agradable i divertida tertúlia! 




dijous, 21 de febrer del 2013

CUINANT A ESCOLA

Els de tercer férem de cuiners preparant una macedònia de fruites molt saludable, multicolor i saborosa.





Gaudírem  a muntó cantant al ritme de la guitarra de Mercé i lluírem, fins i tot, uns barrets fets en Artística baix la direcció d´Elena , la professora en Pràctiques.

Els de Masterchefs es quedaran curts comparats amb nosaltres!!!

dilluns, 18 de febrer del 2013

MINIOLIMPIADA!



Els grups de 5è i 6è hem participat en una activitat organitzada per Jose, el mestre d'Educació Física. Es tracta d'una sèrie de proves "olímpiques": cursa de velocitat, de "fons" (1 Km!), sal de longitud i llançament de javalina.  Ens ho hem passat molt bé! Mireu, mireu quins atletes!

dimecres, 13 de febrer del 2013

PLANTANT LLAVORS!!!

En tercer de Primària estem estudiant les plantes. I hem baixat a l´hivernacle a pantar diferents tipus de llavors: cigrons, fesols, alvocat, llentilles,...i, fins i tot , mango. Elena, la professora que tenim de pràctiques que porta pocs dies entre nosaltres però que sembla que haja estat des de sempre , s´ha atrevit amb l´única llavor d´aquest fruit tropical. Ja veurem que ix!! També hem plantat esqueixos: així comprovarem que hi ha altres tipus de reproducció.


Ens ho passàrem la mar de bé!!! Ara toca observar què passa amb elles , cuidar-les....

dissabte, 9 de febrer del 2013

UNES CARNESTOLTES DE CINE!

Ja us havíem dit que aquest seria un curs de cine!
Per Carnestoles hem aprofitat els gèners cinematogràfics per eixir al carrer: el cinema d'animació, el western, la ciència-ficció, el cinema de terror... 
Ens ho passàrem de cine!
 
 







dilluns, 4 de febrer del 2013

dissabte, 26 de gener del 2013

PER SANT PERE, CALDERA!

Com ja és tradició al nostre col·legi, per Sant Pere, dinem caldera. Gràcies a la col·laboració de Vicent, Sigfrido i Maties, festers de Sant Pere, hem pogut gaudir d'aquest menjar i ens hem introduit en la festa que viurem el cap de setmana. I també hem tingut trencà de perols!!!







dijous, 24 de gener del 2013

VISITA A SAGUNT

Els grups de 5è i 6è hem visitat la "Domus Baebia", aula didàctica on hem aprés moltes coses de la cultura clàssica. Hem fet un tallr molt xulo i tambñe hem visitat el Teatre Romà.
 
 


VISITA AL DIARI LEVANTE

Els grups de 3r i 4t de Primària hem visitat el diari Levante per conèixer com es fa un periòdic.
 
 

dijous, 10 de gener del 2013

Viatge a la Neu - Dijous

Hem passat el dijous gaudint esquiant i sense ferits (caigudes, moltes). Demà, cap a casa. Els xis fan eixa cara perquè havien perdut la clau de l'habitació...



Hem passat el dijous gaudint i sense ferits (caigudes moltes). Demà, cap casa.

dimecres, 9 de gener del 2013

Viatge a la Neu - Dimecres

Primer dia d'esquí: tots i totes sencers i sans!

c

dimarts, 8 de gener del 2013

Viatge a la Neu. - Dimarts

A les habitacions...



A ESQUIAR AL PIRINEU!

Hem començat el viatge de 5è al Pirineu per a esquiar. Ja tenim ganes d'arribar!