CEIP Pare Jofré El Puig

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...

dilluns, 14 de juliol del 2014

El curs 2014/2015 serà el curs de la ciència!

Cada curs, com sabeu, desenvolupem un projecte d'innovació per intentar impulsar i coordinar un projecte de treball comú. Els darrers anys (el ball, el cinema, l'alimentació...) el treball ha anat molt bé: ens ha ajudat a donar cohesió a moltes activitats, a més de d'implicar el treball de pares i mares.
El curs pròxim el projecte anirà sobre ciència. Així que us animem a fer-nos arribar les propostes i suggeriments que considereu. Gràcies!!



EL CURS COMENÇA EL 3 DE SETEMBRE!


dissabte, 21 de juny del 2014

AL MAS DE NOGUERA!!!

Els alumnes de 2n i 4t ( després s´afegiren els menudets de cinc anys) han gaudit tres dies al meravellós entorn del Mas de Noguera ( Caudiel). El balanç ha sigut més que positiu per la gran quantitat i, sobretot, qualitat de les activitats fetes , totes relacionades amb el projecte Bon Profit: apicultura, hort, ramaderia, cuina,...

Afegir l' excel.lent comportament dels alumnes!!!

Bon estiu a tots/es!!!!

divendres, 20 de juny del 2014

L'ENTREPÀ MÉS GRAN DEL MÓN!

Acabem el nostre projecte "Bon profit!" amb un esmorzar tots junts.
Hem pensat que seria una bona idea esmorzar tota l'escola junts.... i del mateix entrepà!
Ací el teniu: pernil, tomateta i oli d'oliva. Estava boníssim!!!
I, de veguda suc natural acabat d'exprèmer... Quin luxe!
No sabem si haurem batut algun record... Tant se val!!
Bon estiu!





diumenge, 15 de juny del 2014

Viatge Fi de Curs, 6è - ... i divendres

Port Aventura i final. Ho hem passat de por i hem fet uns amics i amigues per sempre a Polop.






dissabte, 14 de juny del 2014

Viatge Fi de curs, 6è - Dijous

Caldea i cap a Port Aventura.






Viatge Fi de Curs, 6è - Dimecres 2

Quina nit de discoteca!




Viatge Fi de Curs, 6è - dimecres

Parc Nacional d'Aigüetortes




Viatge Fi de curs, 6è de Primària - dimarts

Rafting, cavalls, tirolina, ponts....!






Viatge Fi de Curs, 6è de Primària

Dilluns: Passeig per Barcelona i cap a l'hotel!



divendres, 9 de maig del 2014

VISITEM L'IES

L'alumnat de 6è hem visitat l'IES al qual ens incorporarem el proper setembre. Quina emoció!
Moltes gràcies a les professores Amparo i Faus que ens han fet unes classes molt amenes i que han sigut molt amables. Tornarem!



TEATRE!

Dins la campanya "Anem al Teatre", hem assistit hui al primer espectacle. Ha estat molt divertit!!!


dijous, 1 de maig del 2014

UNA SALIDA MUY BIEN APROVECHADA!!!!

¡Y tanto! Visita al Mercado Central de Valencia, a la Feria del Libro y al Gulliver !!!