CEIP Pare Jofré El Puig

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...

dijous, 18 de juny del 2015

Estada al Mas de Noguera (2n dia)

Continuem passant-ho bé i aprenent al Mas de Noguera. Hui hem fet les activitats de Ramaderia, Alimentació, Apicultura i Hort Ecològic que ens han preparat un equip de monitors qualificats en cada especialitat. L'oratge ha sigut immillorable per al desenvolupament de les activitats. Demà continuarem amb elles i ens acomiadarem del Mas de Noguera.

Ho estem passant molt bé!!



































dimarts, 16 de juny del 2015

Estada al Mas de Noguera

Les classes d'Infantil 5 anys, 2n i 4t de Primària hem vingut a passat tres dies al Mas de Noguera (Caudiel). Hui,el primer dia, hem fet el recorregut pel Mas durant el matí, i després de dinar ens hem anat d'excursió per la muntanya. Després a sopar i animació nocturna. Ho estem passant molt bé.!!!

































Festa Fi de Curs!