Continuem passant-ho bé i aprenent al Mas de Noguera. Hui hem fet les activitats de Ramaderia, Alimentació, Apicultura i Hort Ecològic que ens han preparat un equip de monitors qualificats en cada especialitat. L'oratge ha sigut immillorable per al desenvolupament de les activitats. Demà continuarem amb elles i ens acomiadarem del Mas de Noguera.
Ho estem passant molt bé!!
CEIP Pare Jofré El Puig
Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...
dijous, 18 de juny del 2015
dimecres, 17 de juny del 2015
dimarts, 16 de juny del 2015
Estada al Mas de Noguera
Les classes d'Infantil 5 anys, 2n i 4t de Primària hem vingut a passat tres dies al Mas de Noguera (Caudiel). Hui,el primer dia, hem fet el recorregut pel Mas durant el matí, i després de dinar ens hem anat d'excursió per la muntanya. Després a sopar i animació nocturna. Ho estem passant molt bé.!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




















