Continuant amb la nostra activitat que posa en relació l'alumnat més major (6è de Primària) i el més menut (Infantil 3 anys), aquesta vegada hem fet una visita als menuts per contar-los històries.
Nosaltres (els de 6è) els hem regalat la narració dels contes que havíem preparat i ells (els xicotets/es) ens han regalat les seues cares i l'atenció amb què ens han escoltat. Ha segut molt bonic!
CEIP Pare Jofré El Puig
Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...
divendres, 4 de desembre del 2015
divendres, 27 de novembre del 2015
dijous, 26 de novembre del 2015
dimecres, 25 de novembre del 2015
CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA!
Hui, a la plaça de l'Ajuntament, ens hem aplegat un fum de col·lectius per denunciar públicament la violència de gènere. Hem llegit el nostre "Manifest" i en ha alegrat vore molta gent reunida treballant per la mateixa idea: la lluita contra el masclisme i per una societat igualitària.
dijous, 19 de novembre del 2015
Taller de Calder a l'IVAM
Hem passat un matí a l'IVAM, coneixent l'obra de l'escultor Alexander Calder. Després hem fet un taller molt bonic on hem construït uns mòblis molt xulos!
Mireu com han quedat al corredor de l'escola...
dimarts, 17 de novembre del 2015
Halloween
Halloween at school!
Last 30th October the students and the teacher celebrated a very scary Festival: Halloween.
We put our costumes on and went to school.
This year we met a scary witch...
Children (Infants year 3) sang "There's a spider" around the school.
Last 30th October the students and the teacher celebrated a very scary Festival: Halloween.
We put our costumes on and went to school.
This year we met a scary witch...
Children (Infants year 3) sang "There's a spider" around the school.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




