CEIP Pare Jofré El Puig

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...

dilluns, 18 d’abril del 2016

QUINA TROBADA!

La Trobada d'Escoles en Valencià d'enguany ha estat espectacular!
12.000 persones al Puig i un programa fantàstic.
Al dinar, més de 130 persones de la nostra escola compartint una paella...
Quina jornada!



















diumenge, 10 d’abril del 2016

Hem inaugurat l'exposició del 75è aniversari!

Quin gust poder inaugurar l'exposició amb tantíssima gent! La maria estava a gom i l'acollida de la tot el poble va ser fantàstica.
Moltes gràcies a tots!















dimecres, 6 d’abril del 2016

ARTS AND CRAFTS

3rd Primary

Leonardo Da Vinci was at the classroom! We knew Mona Lisa, La Gioconda but we also discovered some of the machines that this fantastic artist created.




 

dimecres, 23 de març del 2016

Volta a Peu!

Com ja és tradició a la nostra escola, ens acostem a les vacances de Pasqua, celebrant el bon oratge i ocupant els carrers amb la nostra Volta a Peu.
Ha segut un matí ben bonic i ben esportiu. I hem arribat tots a la meta!









dimecres, 16 de març del 2016

Gran festa de Falles!

Hem celebrat la nostra festa de falles amb moltíssima i molt bon ambient. I la xocolata estava boníssima!


divendres, 11 de març del 2016

dijous, 10 de març del 2016

MÉS A PROP DE LA TROBADA D'ESCOLES EN VALENCIÀ

A poc a poc es va acostant la Trobada d'Escoles en Valencià i ja sabeu que enguany és al nostre poble! Hi ha previstes moltes activitats i molts xules.
De moment ja hem lliurat el nostre treball que, sumat a les 57 escoles i instituts que participaran a la Trobada donarà lloc a.... sorpresa! Encara no podem dir-ho...
L'aportació que cada centre ha de fer és:
a) un text que explique com és la seua escola
b) una línia senzilla de la seua silueta
c) una làmina decorada amb una paraula ( a nosaltres ens ha tocat la paraula "la").
Mireu què tal ha quedat:




dimarts, 8 de març del 2016

Celebrem el Dia de la Dona

Junt a companys i companyes d'altres col·legis, hem celebrat el Dia de la Dona a la plaça de l'Ajuntament. Hem reunit els nostres treballs i hem fet un muntatge que ha quedat molt bonic.