El 17 de març, els irlandesos celebren la festivitat de S. Patrici. Durant els dies previs, les xiquetes i xiquets intenten caçar leprechauns (uns enanets vells, vestits de sabaters) per a demanar-los 3 desitjos. Però la qüestió és que són molt intel·ligents i dificils de caçar... Com els xiquets i xiquetes irlandesos, l'alumnat de 3, 4 i 5 anys va fer unes trampes per tal d'atrapar algun leprechaun. Hi havia pistes que indicaven que els leprechauns havien estat a l'escola buscant or, però, en compte d'enanets, l'alumnat es trobà... MONEDES D'OR DE XOCOLATE!!!!
CEIP Pare Jofré El Puig
Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...
diumenge, 26 de març del 2017
St. Patrick's!
On March 17th, Irish people celebrate St. Patrick's. During the previous days, Irish children try to hunt leprechauns (very small old men, dressed as shoemakers) in order to get three wishes from them. But the thing is that they are very clever and difficult to hunt... As Irish kids, 3, 4, and 5 year-olds students made some traps in order to catch some leprechauns. There were some clues which showed leprechauns had been at school looking for gold, but, instead of those small men, children found... GOLD CHOCOLATE COINS!!!!
Would you be my Valentine?
Last February, English students from 3rd to 6th Primary, celebrated St. Valentine. All of them made a Valentine's card as "Secret Valentines" and put it into our "Valentine's mailbox". Then, last day of St. Valentine's week (Friday 17th), all the children took a card from the Valentine's mailbox. Who was it from???
El passat febrer, l'alumnat d'anglés de 3r a 6é, va celebrar S. Valentí. Tots van fer una targeta com si foren Valentins secrets i la posaren dins de la Bústia de S.Valentí. Després, l'últim dia de la setmana de la celabració (Divendres 17), tot l'alumnat agafà una targeta de la bústia.
De qui era???
dijous, 16 de març del 2017
FESTA DE FALLES!
Magnífica festa de Falles, amb molta participació i molt bon ambient!
Enguany, seguint el nostre projecte de treball sobre la mar, la nostra falla es deia "Mare nostrum", i tenia com a remat una barca. Les diferents escenes de la falla les componien els nostres "ninots" dels diferents cicles:
- pingüins, crancs i peixos a Infantil
- calamars i posidònia al 1r cicle
- bussejadors/es, mariners/es, pescadors/es al 2n cicle
- activistes ecologistes al 3r cicle.
Després del muntatge, mascletà i cremà gaudírem tots plegats d'una fantàstica xocolatà.
Que visquen les falles!
Enguany, seguint el nostre projecte de treball sobre la mar, la nostra falla es deia "Mare nostrum", i tenia com a remat una barca. Les diferents escenes de la falla les componien els nostres "ninots" dels diferents cicles:
- pingüins, crancs i peixos a Infantil
- calamars i posidònia al 1r cicle
- bussejadors/es, mariners/es, pescadors/es al 2n cicle
- activistes ecologistes al 3r cicle.
Després del muntatge, mascletà i cremà gaudírem tots plegats d'una fantàstica xocolatà.
Que visquen les falles!
divendres, 10 de febrer del 2017
Per fi ha aparegut la maleta misteriosa!
Portàvem una setmana buscant-la i no hi havia manera! La maleta misteriosa no apareixia.
Per fi hui l'han trobada uns xiquets junt al bany i hem anat a la biblioteca a obrir-la.
Resulta que l'havia enviada "Jofreta", la nostra mascota de la biblioteca. Estava plena de llibres!!!
I, a més a més, hi havia una caixeta misteriosa amb un sobre d'or a dins.... I dins els sobres: els carnets de la biblioteca! Per fi s'ha descobert els misteri!!!
Per fi hui l'han trobada uns xiquets junt al bany i hem anat a la biblioteca a obrir-la.
Resulta que l'havia enviada "Jofreta", la nostra mascota de la biblioteca. Estava plena de llibres!!!
I, a més a més, hi havia una caixeta misteriosa amb un sobre d'or a dins.... I dins els sobres: els carnets de la biblioteca! Per fi s'ha descobert els misteri!!!
En marxa la Trobada 2017!
Seguim amb les activitats de la trobada 2017!
Aquesta setmana hem venut les samarretes. Són molt boniques!
Aquesta setmana hem venut les samarretes. Són molt boniques!
divendres, 27 de gener del 2017
Caldera de Sant Pere!
Per Sant Pere, gràcies als festers, fem dinar de caldera al Menjador de l'escola. I també trenquem uns quants perols! Ens ho passàrem molt bé!
Moltes gràcies, Maties i Vicent!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

































































