Ahir vam lliurar els premis del nostre I CONCURS FOTOGRÀFIC CEIP PARE JOFRÉ al voltant dels nostres carrers. Hem triat tres fotografies guardonades per classe, des dels 3 anys fins a 6è de Primària: Premi a la fotografia millor enquadrada, Premi a la fotografia més original, Premi a la millor composició fotogràfica. Hem aprofitat per aprendre coses dels nostres carrers i també per vore el nostre entorn amb ulls fotogràfics.
CEIP Pare Jofré El Puig
Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...
dijous, 22 de febrer del 2018
ACTIVITATS DE MENJADOR ESCOLAR PER TOTHOM!!
Al pati de menjador escolar estem realitzant un munt d'activitas: Karaoke, activitats plàstiques, murals decoratius per al menjador escolar, jocs col·lectius,... Activitats pensades per a què a tothom puga participar!! I ens ho passem d'allò més bé! Aquestes fotos són de les activitats que hem realitzat durant el mes de febrer.
Fins i tot hem activitat de bricolatge... muntant el moble que farem servir per classificar el material per a la higiene bucodental.
Fins i tot hem activitat de bricolatge... muntant el moble que farem servir per classificar el material per a la higiene bucodental.
CARNESTOLTES!! VIATGEM PEL MÓN
El passat dia 8 de febrer vam celebrar la festivitat de Carnestoltes en la nostra escola. Un carnestoltes molt colorit, animat, divertit i amb contingut educatiu!! Les disfresses, com sempre, estigueren espectaculars!
dissabte, 17 de febrer del 2018
MAIL FROM ENGLAND!
News! News!
Last Wednesday morning, we received some letters from England! They came from Saint Edwards Church of England Primary School, located in Castleton, Rochdale. They are written by 10/11 year olds. We started to read some in our 6th Primary class, and now they are hanging on a board (near the English classroom) so that every pupil can read them.
Ah! And they say they want us to write back soon!
Notícia! Notícia!
El dimecres passat pel matí, vam recibir unes cartes des d'Anglaterra. Venien de l'escola Saint Edward's Church of England, situada en Castleton, Rochdale. Estaven escrites per xiquets i xiquetes de 10 i 11 anys. Començàrem a llegir-les en la classe de 6é, i ara estan penjades en un tauler (prop de l'aula d'anglés) per a que tot l'alumnat puga llegir-les.
Ah! I diuen que volen que els contestem prompte!
Last Wednesday morning, we received some letters from England! They came from Saint Edwards Church of England Primary School, located in Castleton, Rochdale. They are written by 10/11 year olds. We started to read some in our 6th Primary class, and now they are hanging on a board (near the English classroom) so that every pupil can read them.
Ah! And they say they want us to write back soon!
Notícia! Notícia!
El dimecres passat pel matí, vam recibir unes cartes des d'Anglaterra. Venien de l'escola Saint Edward's Church of England, situada en Castleton, Rochdale. Estaven escrites per xiquets i xiquetes de 10 i 11 anys. Començàrem a llegir-les en la classe de 6é, i ara estan penjades en un tauler (prop de l'aula d'anglés) per a que tot l'alumnat puga llegir-les.
Ah! I diuen que volen que els contestem prompte!
diumenge, 11 de febrer del 2018
3, 4 & 5 YEAR OLDS' MORNING ROUTINES
Bon dia!
En aquesta entrada vull deixar a les famílies d'infantil les cançons amb les quals anem treballant les rutines del matí.
En tres anys utilitzem les següents:
- Hello, hello
- The days of the week
- How's the weather today?
- Emocions i sentiments
Ben és cert que no sempre vegem els vídeos en classe perquè, utilitzant els ritmes de les cançons, anem ampliant i utilitzant més vocabulari.
A l'aula de 4 anys:
- Hello!
- Days of the week
- També utilitzem les cançons de l'oratge i de les emocions de 3 anys, ampliant vocabulari.
A l'aula de 5 anys:
- Hello!
- 7 Days of the week
En aquesta entrada vull deixar a les famílies d'infantil les cançons amb les quals anem treballant les rutines del matí.
En tres anys utilitzem les següents:
- Hello, hello
- The days of the week
- How's the weather today?
- Emocions i sentiments
Ben és cert que no sempre vegem els vídeos en classe perquè, utilitzant els ritmes de les cançons, anem ampliant i utilitzant més vocabulari.
A l'aula de 4 anys:
- Hello!
- Days of the week
- També utilitzem les cançons de l'oratge i de les emocions de 3 anys, ampliant vocabulari.
A l'aula de 5 anys:
- Hello!
- 7 Days of the week
dissabte, 10 de febrer del 2018
LEARNING THROUGH RIDDLES
Hi!
Can you guess?
Des de la setmana passada, l'alumnat de 3r a 6é té una endevinalla al costat de la porta de l'aula d'anglés. És un joc per a ells i elles, i una manera de millorar la seua comprensió lectora (entre altres habilitats).
Pots endevinar-la?
divendres, 9 de febrer del 2018
TEATRE DE VALORS A INFANTIL
L'alumnat
de 3 a 5 anys que assiteix a la classe de " Valors cívics i socials" ha
participat en l'activitat de teatre de valors amb titelles.
L'activitat
es va iniciar amb la lectura del conte "Te quiero (casi siempre)" on
hem treballat valors com la tolerància, la diversitat, l'estima,
l'amistad... mitjançant la relació dels personatges que hi apareixen.
Cada
xiquet i xiqueta ha realitzat el seu titella en un taller de
manualitats i finalment ha tingut lloc la representació al teatre de
guinyol.
Una bonica manera d'assolir bons valors a la vegada que ho hem passat d'allò més bé.
dimecres, 7 de febrer del 2018
La llapissera viatgera, les escoles d'altres països
El passat dijous 1 de febrer de 2018, l'alumnat de 1r a 4t de menjador assistiren a un taller al voltant de la cooperació i solidaritat internacional, anomenat "La llapissera viatgera, les escoles d'altres països", a càrrec de la fundació El Musol (www.musol.org). Va ser una activitat molt interessant. Aquesta activitat ha sigut possible gràcies a la col·laboració del l'AMPA i de l'equip de Menjador Escolar.
ACTIVITATS MENJADOR ESCOLAR, GENER
Durant el mes de gener, hem realitzat un munt d'activitats en l'hora del menjador escolar. Són activitats de diferents tipus: manualitats, jocs col·lectius, tallers... algunes d'elles relacionades amb el nostre Projecte Transversal, "Rodamón, de ruta arreu del món". Aquest mes de gener ens hi hem anat a Mèxic!! Vos deixem una xicoteta mostra.
Salutacions!!
Salutacions!!
dimarts, 6 de febrer del 2018
EL TEATRE VE A L'ESCOLA: "EL PRINCIPITO"
El passat divendres 2 de febrer vam tindre l'oportunitat de gaudir d'una interessant adaptació teatral de l'obra d'Antoine de Saint-Exupéry "El Petit Princep", a càrrec de la companyia argentina Aula Teatro. Tot l'alumnat i el professorat hi vam assistir. L'organització de l'activitat ha estat a càrrec de l'AMPA i el professorat de l'escola. Ens ho vam passar d'allò més bé!! Salutacions!!
dijous, 1 de febrer del 2018
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




























































