Al menjador escolar hem fet activitats de robòtica amb l'alumnat de Primària. És sorprenent les coses que podem fer i aprendre! Utilitzant un programari informàtic programem els moviments del robot. Mireu, mireu!
CEIP Pare Jofré El Puig
Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...
dijous, 3 de maig del 2018
ACTIVITATS AL MENJADOR: GLOBUS TERRAQÜI
Ens hem atrevit a fer un globus terraqüi. Mireu com ha quedat!! Gràcies al personal del menjador ho hem aconseguit.
ACTIVITATS AL MENJADOR: CONTES
Al menjador escolar hem trobat un temps per contar històries: un conte sobre la igualtat, el Quixot i un teatre de titelles han sigut uns bons exemples en els que hem après i ens hem divertit molt.
ACTIVITATS AL MENJADOR
LA MASCLETÀ DE FALLES, DECORACIÓ DELS OUS DE PASQUA, BUSCANT EL OUS DE PASQUA PER TOTA L'ESCOLA, SAMBORI, i molt més!!! Amb aquestes activitats ens hem divertit i hem aprés molt als tallers del menjador escolar. Mireu, mireu!!
dilluns, 23 d’abril del 2018
Trobada d'Escoles en Valencià
Un any més hem estat presents a la Trobada d'Escoles en Valencià.
Milers de persones s'han aplegat a Alfara per reivindicar l'ensenyament en valencià i l'escola pública.
Ha estat un matí divertit, de reivindicació i de convivència, amb desenes de tallers i nombroses activitats per tots els públics.
Fins l'any vinent!
Milers de persones s'han aplegat a Alfara per reivindicar l'ensenyament en valencià i l'escola pública.
Ha estat un matí divertit, de reivindicació i de convivència, amb desenes de tallers i nombroses activitats per tots els públics.
Fins l'any vinent!
dissabte, 21 d’abril del 2018
Premis Sambori - El Puig
Dijous passat, 19 d'abril, celebràrem l'acte de lliurament dels Premis Samboris - El Puig. Al voltant de 500 xiquets i xiquetes del CEIP Pare Jofré, Guillem d'Entença i de l'IES han participat enguany en aquesta convocatòria.
Va ser un acte molt emotiu, amb la sala plena d'escriptors i escriptores!
L'alcaldessa, Luisa Salvador i Vicent Bauset, en representació d'Escola Valenciana, dirigiren unes paraules a l'auditori i lliuraren els diplomes als premiats.
Enhorabona a tots i totes! Us esperem l'any vinent!
Va ser un acte molt emotiu, amb la sala plena d'escriptors i escriptores!
L'alcaldessa, Luisa Salvador i Vicent Bauset, en representació d'Escola Valenciana, dirigiren unes paraules a l'auditori i lliuraren els diplomes als premiats.
Enhorabona a tots i totes! Us esperem l'any vinent!
Un moment del lliurament dels diplomes
Les presentadores de l'acte: Blanca, Vera, Palmira, Angela, Irene, Celia i Sara
Subscriure's a:
Missatges (Atom)









































