CEIP Pare Jofré El Puig

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...

dissabte, 29 de setembre del 2012

MERCEDES, LA NOSTRA CUINERA, ES JUBILA!

La nostra cuinera, Mercedes, s'ha jubilat. Com tots sabeu, després de 18 anys a l'escola, Mercedes era una peça clau al nostre centre. A més de cuinar, Mercedes, coneixia els xiquets i xiquetes i tractava de satisfer a tots. A aquest li posava un poquet més de tomateta, a aquell altre li'n llevava un poc de formatge...
Divendres passat, 28 de setembre, vàrem poder gaudir de la seua última paella... Mares, professorat i alumnat li dedicàrem unes paraules i tot el nostre carinyo.
La tirarem a faltar molt. Sort que, el seu substitut és el seu fill Paco, així que esperem vore-la de tant en tant pel cole.
Molta sort, Mercedes!




diumenge, 23 de setembre del 2012

CLASSE DE TRIATLÓ BAIX LA PLUJA!

Dijous passat, en Educació Física, les classes de 3r, 4t, 5è i 6è férem una sessió on vàrem conèixer el Triatló. Va ser molt divertit i acabàrem la classe banyats per un bon ruixat!



dijous, 13 de setembre del 2012

JA HEM COMENÇAT EL CURS!

Ja hem començat el curs: amb ganes, projectes, il·lusió....i dificultats! Continuem amb les retallades i les dificultats econòmiques que coneixeu del curs passat. Però, vaja, continuarem lluitant per millorar l'escola pública! Ací estem, pares, mares i professorat, a l'entrada del primer dia de curs...

diumenge, 1 de juliol del 2012

JA ESTEM PREPARANT EL CURS 2012-2013 !

El professorat del cole hem acabat el curs com toca: gaudint d'un dinaret junts. I així, brindant pel curs que s'ha acabat, hem recordat tot el treball de l'any i els projectes pels cursos que vindran.
Ara, a l'estiu, agafarem forces per començar fort el 2012/2013!
 









diumenge, 24 de juny del 2012

SOPAR I FESTA FI DE CURS

.


Acabem el curs amb les butxaques plenes d'experiències. I, per celebrar-ho, ens vam reunir centenars de persones (pares i mares, iaios i iaies, professorat, xiquets i xiquetes...) per passar unes hores juntsVàrem sopar, ens vàrem emocionar amb el vídeo de l'alumnat de 6è, lliuràrem diplomes i orles i acabàrem ballant a les tantes... L'actuació de Tres fan Ball va ser magnífica... i molt divertida! Fins l'any vinent!

ACABEM EL CURS BALLANT !!!

      




L'últim dia de curs l'hem acabat com tot l'any: ballant!!! Aprofitant el projecte que hem desenvolupat al llarg de l'any, aquest darrer dia del curs ens hem reunit tota l'escola per a ballar junts. Cada curs ha mostrat el seu treball, unint ball i poesia. Ha segut molt bonic! Fins l'any vinent!

SOPAR-FESTA DELS ALUMNES D'INFANTIL 5 ANYS



La nit del dijous 21 de juny, profgessorat i pares i mares dels alumnes de 5 anys celebràrem un sopar-festa. Es tractava de dir adéu a Infantil per part dels alumnes de la classe de Xaro. Després d'un sopar fantàstic, vam vore una emotiva pel.lícula de l'evolució dels xiquets i xiquetes en el seu pas per Infantil. Més d'una llagrimeta es va escapar...

dijous, 21 de juny del 2012

EIXIDA AL MAS DE NOGUERA

Els alumnes de 2n i 4t , acompanyats per les sues tutores Maria i Isabel i per Mercé, la professora de PT del centre, han gaudit de dos intensos i meravellosos dies al Mas de Noguera, una cooperativa que potència una forma de vida autosuficient i saludable. Els xiquets han fet senderisme, taller d´alimentació natural, taller d´apicultura ( algú amb por de les abelles),...

Dir que tot ha eixit perfecte : personal especialista en les diverses matèries i un tracte amb els alumnes que no sempre es dóna.





A repetir!!!

divendres, 15 de juny del 2012

VIATGE FI DE CURS, Divendres - Port Aventura

Final de viatge: Port Aventura!
Setmana fantàstica amb nous amics alacantins!


dijous, 7 de juny del 2012

VIATGE FI DE CURS 6è - Dijous, Andorra

Hui, Andorra i Caldea! Se'ns acaba la setmana... Demà a Port Aventura!


dimecres, 6 de juny del 2012

VIATGE FI DE CURS 6è - Dimecres, Puigcerdà

Passeig per Puicerdà i Multiaventura: tirolines, ponts tibetants, equilibris... De moment, tots sencers!

dimarts, 5 de juny del 2012

VIATGE FI DE CURS 6è - Dimarts, Cavalls i rafting

Anit, discoteca. Hui, cavalls, rafting, piscina... Vinga a patir!



dilluns, 4 de juny del 2012

VIATGE FI DE CURS - 6è: Dilluns. Barcelona i Masella

Ja hem començat el nostre Viatge Fi de Curs.  Avui hem fet una panoràmica per Barcelona (Nou Camp, Montjuïc, Casa Batlló, Pedrera i Sagrada Família. Després camí cap a l'hotel.


El més emocionant: l'embolic de les habitacions!!!