La nostra escola no serà el mateix sense elles.
CEIP Pare Jofré El Puig
Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...
dimarts, 30 de setembre del 2014
ISABEL I MARIA S'HAN JUBILAT !!!
Un dinar amb molta emoció i molt de carinyo! Les nostres companyes, Isabel i Maria s'han jubilat... i ben merescut que s'ho tenien...
dimecres, 24 de setembre del 2014
dimarts, 2 de setembre del 2014
dilluns, 14 de juliol del 2014
El curs 2014/2015 serà el curs de la ciència!
Cada curs, com sabeu, desenvolupem un projecte d'innovació per intentar impulsar i coordinar un projecte de treball comú. Els darrers anys (el ball, el cinema, l'alimentació...) el treball ha anat molt bé: ens ha ajudat a donar cohesió a moltes activitats, a més de d'implicar el treball de pares i mares.
El curs pròxim el projecte anirà sobre ciència. Així que us animem a fer-nos arribar les propostes i suggeriments que considereu. Gràcies!!
El curs pròxim el projecte anirà sobre ciència. Així que us animem a fer-nos arribar les propostes i suggeriments que considereu. Gràcies!!
dissabte, 21 de juny del 2014
AL MAS DE NOGUERA!!!
Els alumnes de 2n i 4t ( després s´afegiren els menudets de cinc anys) han gaudit tres dies al meravellós entorn del Mas de Noguera ( Caudiel). El balanç ha sigut més que positiu per la gran quantitat i, sobretot, qualitat de les activitats fetes , totes relacionades amb el projecte Bon Profit: apicultura, hort, ramaderia, cuina,...
Afegir l' excel.lent comportament dels alumnes!!!
Bon estiu a tots/es!!!!
Afegir l' excel.lent comportament dels alumnes!!!
Bon estiu a tots/es!!!!
divendres, 20 de juny del 2014
L'ENTREPÀ MÉS GRAN DEL MÓN!
Acabem el nostre projecte "Bon profit!" amb un esmorzar tots junts.
Hem pensat que seria una bona idea esmorzar tota l'escola junts.... i del mateix entrepà!
Ací el teniu: pernil, tomateta i oli d'oliva. Estava boníssim!!!
I, de veguda suc natural acabat d'exprèmer... Quin luxe!
No sabem si haurem batut algun record... Tant se val!!
Bon estiu!
Hem pensat que seria una bona idea esmorzar tota l'escola junts.... i del mateix entrepà!
Ací el teniu: pernil, tomateta i oli d'oliva. Estava boníssim!!!
I, de veguda suc natural acabat d'exprèmer... Quin luxe!
No sabem si haurem batut algun record... Tant se val!!
Bon estiu!
dimarts, 17 de juny del 2014
diumenge, 15 de juny del 2014
Subscriure's a:
Missatges (Atom)