CEIP Pare Jofré El Puig

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...

divendres, 27 de març del 2015

dijous, 26 de març del 2015

VALÈNCIA MEDIEVAL!

L'alumnat de 5è i 6è hem fet un passeig intens per la València medieval: la Seu, el Micalet, la Llotja, els palaus gòtics, les torres de Serrans... Hem gaudit de tot el patrimoni de la ciutat i ens hem esglaiat amb el toc de campanes al Micalet.  Un dia ben llarg i profitós.












dimecres, 18 de març del 2015

Festa de falles!

Moltíssima gent s'aplegà a la nostra festa de falles! 
Enguany, seguint amb la temàtica del nostre projecte, el lema era Visca la ciència! 
Les escenes de la falla tractaven diferents àmbits de la ciència: química, robòtica, astronomia, arqueologia... Després de formar-se la falla tot explicant el sentit de les diferents escenes, es va realitzar una mascletà i, finalment, es procedí a la cremà simbòlica de la falla. Famílies, professorat i alumnat ens ho passàrem molt bé. I la xocolatà estàva boníssima!





dijous, 12 de març del 2015

divendres, 6 de març del 2015

Inés Eiras, guanyadora del Concurs de dibuix!

Inés Eiras, alumna d'Infantil 4 anys, ha guanyat el concurs de dibuix organitzat per l'Ajuntament amb el lema "L'educació va primer". Estem molt contents perquè hi van participar molts i moltes alumnes. Enhorabona, Inés!


dimecres, 4 de març del 2015

8 de març!

Molt aviat serà 8 de març! Aquest curs l'hem treballat coneixent la vida de dones científiques. Hi ha moltes i de vegades no són massa conegudes... Hem fet uns cartells amb els quals hem decorat l'escala. Ha quedat xulo!





dijous, 26 de febrer del 2015

What a wonderful world

PEACE DAY

Louis Amstrong has been in our English class!

One verse= one picture.

Enjoy it!















MY POTION

MY POTION

Our witches and wizards of 4th Primary are magical.
Do you want to try their potions?






dilluns, 16 de febrer del 2015

CARNESOLTES!

Com cada any, hem gaudit amb la festa de Carnestoltes, voltant pel poble i per l'escola. Enguany, com que el tema va de ciència, hem tingut de tot: estels, astronautes, coets, robots, arqueòlegs, químics.... Gràcies a tots i totes per la nombrosa assistència!








dijous, 22 de gener del 2015

Caldera de Sant Pere

Com és tradicional a la nostra escola, hem celebrat Sant Pere d’una manera molt especial: fent la caldera al pati de l’escola per a tot l’alumnat i professorat. Ha segut un dia molt especial, amb molta diversió i molt bon ambient.
De bon matí ho hem preparat tot i quan els xiquets arribaren escola reberen la sorpresa de vore el foc en marxa i la caldera del que seria el seu dinar al menjador. Mentre avançava el matí, totes les classes anaren passant per vore com anava elaborant-se el dinar a la caldera i axí, in situ, Sigfrido, Vicent i Maties explicaven als xiquets i xiquetes el que anaven fent: rentar i pelar la verdura, posar-la a remulla, preparar la carn i l'arròs...
A l’hora del pati arribà el moment de la trencà de perols! Amb molta expectació tots els xiquets es van reunir al pati per vore com els més majors trencaven els perols i tots s'amuntonaven per arreplegar llepolies i monedes. Va ser molt divertit!
I a l’hora de dinar... tot l’alumnat i professorat va gaudir d’un excel.lent arròs en caldera!!