Aquesta setmana l’activitat s’ha centrat a la Biblioteca.
Des de fa unes setmanes apareixien missatges misteriosos a les aules i,
finalment, aquest divendres passat es desvetllà el secret. Unes claus màgiques
descobertes pels xiquets/es i uns personatges viatgers (alumnes de 6è) ens han
conduit al millor lloc de l’escola per viatjar: la biblioteca. Efectivament, la
biblioteca ens mostrava diferents indrets del món i, al seu sostre, estava tot
plena de núvols amb paraules de diferents
llengües: llegir, imaginar,
gaudir, aprendre, emocionar-se, pensar... i viatjar! Hem obert la maleta
misteriosa i un fum de llibres d’arreu del món han pres vida per contar-nos
històries.
CEIP Pare Jofré El Puig
Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...
diumenge, 22 d’octubre del 2017
La Volta al món des de la Biblioteca
Amb el nostre projecte d’innovació d’aquest curs (Rodamón)
farem un viatge per conèixer millor el món i conèixer-nos millor nosaltres
mateixos.
dilluns, 9 d’octubre del 2017
Un 9 d'Octubre viatger!
Aquest curs hem celebrat el 9 d'Octubre a partir del nostre projecte Rodamón. Per això, tots els grups de l'escola hem fet un viatge pel poble, descobrint diversos indrets i aplegant-nos, tots junts a la muntanya de la Patà. Allà dalt hem esmorzant junts i hem gaudint d'una estona de jocs i convivència.
Que Visca el 9 d'Octubre! Que visca el poble valencià!
Que Visca el 9 d'Octubre! Que visca el poble valencià!
dimecres, 4 d’octubre del 2017
Celebració festivitat 9 d'octubre
El pròxim divendres 6 d'octubre de 2017 realitzarem una activitat col·lectiva per celebrar la festivitat del 9 d'octubre. Realitzarem diferents itineraris pel nostre poble, farem jocs de pistes pels carrers de El Puig i esmorzarem tots junts a la muntanya de la Patà. Com sabeu "Rodamón, de ruta arreu del món" el l'eix transversal al voltant del qual realitzarem les activitats col·lectives de l'escola durant aquest curs. El primer viatge explorarem el nostre poble. Aprendrem moltes coses i ho passarem d'allò més bé!!
dilluns, 11 de setembre del 2017
Comencem un nou curs per a fer la Volta al Món!
Ja està ací el nou curs!!!
Aquest 2017/18 el nostre projecte d'innovació es diu: Rodamons. De ruta arreu del món.
Així que us podeu imaginar que, al llarg del curs, farem moltes activitats per voltar el món. I tots i totes esteu convidats a viatjar amb nosaltres!
De moment, hui ha estat molt divertit vore les caretes de xiquetes i xiquetes arreplegant el seu bitllet!
Ens acompanyeu??
Aquest 2017/18 el nostre projecte d'innovació es diu: Rodamons. De ruta arreu del món.
Així que us podeu imaginar que, al llarg del curs, farem moltes activitats per voltar el món. I tots i totes esteu convidats a viatjar amb nosaltres!
De moment, hui ha estat molt divertit vore les caretes de xiquetes i xiquetes arreplegant el seu bitllet!
Ens acompanyeu??
diumenge, 28 de maig del 2017
Volta en Bici!
Com cada any, hem gaudit de la nostra Volta en Bici: passejar pels caminalp d'horta, travessar la marjal, esmorzars a la platja... un goig!
Moltes gràcies a tots els participants, als pares i mares que ens acompanyaren i al nostre "cotxe granera", Rafa Bendicho.
Moltes gràcies a tots els participants, als pares i mares que ens acompanyaren i al nostre "cotxe granera", Rafa Bendicho.
dissabte, 13 de maig del 2017
Hawaiian Lei Day
Què bé ho hem passat amb el "Hawaiian Lei Day"!
Divendres passat, després del pati, ens hem reunit per a celebrar tots plegats el Hawaiian Ley Day. I ho hem passat de cine! Cada grup ha eixit amb el seu Lei (collar de flors) i hem ballat al ritme del Hula Dance (pate pate). Gràcies a tots i totes pels vostres ballas i, en especial, al mestre d'anglés, Robert, per tota l'oragnització de l'acte.
Mireu, mireu com ballen...
Divendres passat, després del pati, ens hem reunit per a celebrar tots plegats el Hawaiian Ley Day. I ho hem passat de cine! Cada grup ha eixit amb el seu Lei (collar de flors) i hem ballat al ritme del Hula Dance (pate pate). Gràcies a tots i totes pels vostres ballas i, en especial, al mestre d'anglés, Robert, per tota l'oragnització de l'acte.
Mireu, mireu com ballen...
La nostra "Fira del Llibre"!
Gràcies a la col·laboració de tots i totes la nostra "Fira del Llibre ha estat un èxit!. La participació ha estat enorme i hem arreplegat més de 700 libres!
De bon matí els hem col·locat al pati per a que totes les classes passaren i gaudiren del plaer d'aconseguir noves lectures. Cada xiquet/a amb les seues "jofretes" (moneda oficial de la fira) ha anat adquirint els seus nous llibres. Així hem aconseguit que tots ens beneficiem fent rodar els llibres que ja no utilitzàvem a casa i, com no, promoure el gust per la lectura. Fins la propera fira!
De bon matí els hem col·locat al pati per a que totes les classes passaren i gaudiren del plaer d'aconseguir noves lectures. Cada xiquet/a amb les seues "jofretes" (moneda oficial de la fira) ha anat adquirint els seus nous llibres. Així hem aconseguit que tots ens beneficiem fent rodar els llibres que ja no utilitzàvem a casa i, com no, promoure el gust per la lectura. Fins la propera fira!
dimecres, 12 d’abril del 2017
Setmana Cultural!
Què bé ho hem passat aquesta Setmana Cultural! I quantes coses hem aprés!
Hem vista la mar a través de l'art, l'esport, el llenguatge, la música... Han estat tres dies ben profitosos i ha segut molt bonic vore com s'han relacionat xiquets i xiquetes, grans i menuts. Tots i totes fent escola!
Hem vista la mar a través de l'art, l'esport, el llenguatge, la música... Han estat tres dies ben profitosos i ha segut molt bonic vore com s'han relacionat xiquets i xiquetes, grans i menuts. Tots i totes fent escola!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)






























