Hui hem rebut pares i mares amb el llacet lila símbol del Dia de la Dona. Després hem repartit per les classes el llacet i hem comentat amb tot l'alumnat el significat d'aquesta celebració.
L'alumnat de 6è de Primària.
CEIP Pare Jofré El Puig
Benvinguts i benvingudes al nostre bloc. Passeu, passeu...
divendres, 7 de març del 2014
dimecres, 5 de març del 2014
VISITA A LA GRANJA RINYA
Hola !
Continuant amb el projecte Bon Profit i després d´estudiar la llet com a un aliment complet que conté totes les substàncies nutritives, ara tocava saber còm a la indústria, aquest producte es transforma en altres. Per això , els alumnes des de 1er a 4t , acompanyats de les nostres tutores Geno, Maria, Inma i Isabel , hem visitat la granja Rinya, a Catadau. Hem aprés com s´elaboren els derivats lactis: el formatge, el iogurt ,...què vol dir llet pasteuritzada, les màquines que s´empraven antigament per a fer el formatge,...Al tercer trimestre , ens acostarem al Mercat Central de València per posar punt i final al procés: la venda dels productes alimentaris.
Ha sigut una eixida, per tant, programada amb una finalitat concreta . Com , a més, ens ho hem passat molt bé, els objectius s´han aconseguit.
Yupiiiiiiii!!!!!
Continuant amb el projecte Bon Profit i després d´estudiar la llet com a un aliment complet que conté totes les substàncies nutritives, ara tocava saber còm a la indústria, aquest producte es transforma en altres. Per això , els alumnes des de 1er a 4t , acompanyats de les nostres tutores Geno, Maria, Inma i Isabel , hem visitat la granja Rinya, a Catadau. Hem aprés com s´elaboren els derivats lactis: el formatge, el iogurt ,...què vol dir llet pasteuritzada, les màquines que s´empraven antigament per a fer el formatge,...Al tercer trimestre , ens acostarem al Mercat Central de València per posar punt i final al procés: la venda dels productes alimentaris.
Ha sigut una eixida, per tant, programada amb una finalitat concreta . Com , a més, ens ho hem passat molt bé, els objectius s´han aconseguit.
Yupiiiiiiii!!!!!
dijous, 27 de febrer del 2014
QUINA FESTA DE CARNESTOLTES!!
Quina festa de Carnestoltes! Moltíssima participació, disfresses molt lluïdes i molt bon ambient! I a més a més, no ens ha plogut!
dissabte, 22 de febrer del 2014
dijous, 20 de febrer del 2014
MINIOLIMPIADES AL POLI!
Els i les alumnes de 5è i 6è hem fet una jornada esportiva al Poliesportiu i en ho hem passat d'allò més bé, encara que hui ens queixem tots de tiretes... I és que cal fer més esport!
Moltes gràcies a Jose i David per l'organització!
Moltes gràcies a Jose i David per l'organització!
dimecres, 19 de febrer del 2014
ESTUDIANT EL NOSTRE ECOSISTEMA MARÍ
Com que aquest hivern ens està regalant uns dies amb una estupenda temperatura , els alumnes de quart ens hem acostat a la platja per tal de conéixer millor aquest ecosistema. Hem arreplegat mostres, hem treballat sobre el quadern de camp que portàvem, hem omplit els nostres sentits de sensacions noves,...
Una eixida prou aprofitable i divertida!!!!
Una eixida prou aprofitable i divertida!!!!
diumenge, 16 de febrer del 2014
EN MARXA LES DISFRESSES DE CARNESTOLTES!
Pares i mares enfeinats amb les disfresses de Carnestoltes. I també els/les alumnes... Segur que seran molt xules!
dijous, 13 de febrer del 2014
VISITA AL MUSEU DE PREHISTÒRIA
Hem fet un recorregut pel Museu de Prehistòria, a València. És tan gran que solament hem recorregut les sales del Paleolític i Neolític, treballant amb el nostre quadern. Ha segut molt interessant però molt curtet... Tornarem!
dimarts, 28 de gener del 2014
DIA DE XINA AL MENJADOR ESCOLAR
Hem celebrat el dia de Xina al Menjador Escolar: decoració, explicacions del nostre company Leqi i un dinar xinés ben bo: arròs tres delícies, pollastre amb salsa agredolça i més... Estava boníssim!
Coneixem l'Antiga Roma!
Hem visitat Sagunt, el seu Teatre Romà i l'aula de cultura clàssica "Domus Baebia". Hem fet un taller sobre higiene i cosmètica en el temps de l'Antiga Roma i ens ho hem passat molt bé. Tornarem!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

.jpg)







